• Inga produkter i varukorgen.

Hem / Utrustning / Uppdragssäck / Rekyls Väska 3 – Techpack – Green

Rekyls Väska 3 – Techpack – Green

359 kr


Produktinformation


Rekyls Techpack
Finns i: Rekylgrön | Svart som natten
Det är inte alltid datorn som är problemet. Det är allt annat. Drönarbatterier, tändpatroner, kablar, multiverktyg, sjukvårdsmateriel, EDC-kit, senapen du aldrig vet var den är. Techpacken är svaret på det problemet.
Gjord i polyamid, märkt med Rekyls symbol och byggd för att tåla det du stoppar ner den i — inte tvärtom. Insidan är varmgul. Inte av estetiska skäl, utan för att du ska se vad som är vad när det är mörkt, bråttom, eller bådadera.

Storleken passar perfekt in i uppdragsäckens utrymmen. Puts och studs i ryggan — ordning och reda utan bös, trassel eller strul. Tar du upp Techpacken vet du vad som är inuti. Lägger du ner den vet du var det är. Det är hela poängen.

Kameragrejerna, sjukvårdsgrejen, det elektriska kittet, tändningsgrejerna, det som inte passar någon annanstans — det passar här., varmgul insida och Rekyls symbol på utsidan. plats för patch. Inget bös.
Rekylgrön — Som att det alltid legat i ryggsäcken.
Svart som natten — Ingenting röjer dig. Den gula insidan röjer vad du letar efter.
Material: Polyamid. Skyddad mot stötar och slag. Varmgul insida. Passar perfekt i uppdragsäcken.
Utvändiga mått ståendes: H 18 x L 25 B 10 cm opackad och väger 153 gram

Recensioner
4,9 Baserat på 14 recensioner
5 ★
86% 
12
4 ★
14% 
2
3 ★
0% 
0
2 ★
0% 
0
1 ★
0% 
0
Customer Photos
Skriv en recension Ställ en fråga

Tack för att du skrev en recension!

Ditt bidrag är väldigt uppskattad. Dela det gärna med dina vänner!

Filtrera recensioner
S
06-18-2026
Stefan
SE SE

Perfekt för ändamålet

Letat länge efter en skyddande- och samtidigt kvalitativ - väska i mjukt och slittåligt mtrl för min Icarsoft Max. Underbar kvalitetskänsla i denna lilla väska och framförallt mycket rymligare än man tror efter att ha läst Rekyls beskrivning av produkten!! Mycket nöjd.

KP
06-17-2026
Kim P.
SE SE

Toppen

Mkt bra med de olika små facken!

NL
05-29-2026
Niclas L.
SE SE

Bra

Ordning och reda

H
05-28-2026
Håkan
SE SE

Bra kvalitet

En bra och praktisk väska för att ha kablar och laddare i. Bra kvalitet.

CT
05-27-2026
Christian T.
SE SE

Perfekt för alla småprylar

Mycket bra till alla laddkablar, powerbank, pannlampa, pennor m.m. Fälttestad på scoutläger. Ganska tung så den adderar på vikten om man ska ha den i ryggan. Nu fick den bo i Kirunabagen istället.

Rekyl
You're using an old browser

Old browsers only have partial support for new technology and doesn't give the website an honset chance to live up to its fully potential. You can easily download an other web browser that works better. Här är ett axplock moderna webbläsare som fungerar bra!

Uppdatera min webbläsare

I'd like to continue anyway